No |
Öğrencinin Adı Soyadı Student Full Name |
Seminer Konusu The Topic of the Seminar |
Tez Danışmanı The Supervisor |
Tarih Date |
Saat Time |
1 |
Didem Ünlü Sınnett Jr. |
2000 Yılından İtibaren Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarının Bilimin Doğası Açısından İncelenmesi |
Doç. Dr. Hakan Akçay |
01.06.2021 |
15.00-17.00 |
2 |
Merve Oran |
Web 2.0 tabanlı geliştirilmiş bir Web sitesinin Fen Dersinde Öğrenci Akademik Başarısı ve Tutumuna Etkisi |
Doç. Dr. Hakan Akçay |
01.06.2021 |
15.00-17.00 |
3 |
Ahmet Bahadır Sıriş |
Tartışmalarla zenginleştirilmiş TGA Yönteminin Öğrencilerin Akademik Başarısına ve Kavram Yanılgılarını Giderilmesine Etkisi: Basit Makineler Örneği |
Prof. Dr. Bayram Coştu |
08.06.2021 |
15.00-17.00 |
4 |
Samed Erdem |
Uzaktan Eğitim Sürecinde Web 2.0 Araçları ile Gerçekleştirilen Fen Öğretiminin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi |
Doç. Dr. Aslı Görgülü Arı |
01.06.2021 |
15.00-17.00 |
5 |
Sebahat Bihter Batır |
The Effects of Science Writing Heuristic Approach on Middle School Students' Learning of Multimodal Representations |
Doç. Dr. Hakan Akçay |
08.06.2021 |
15.00-17.00 |
6 |
Mustafa Kaya |
Ortaokul Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersinde Beceri Temelli Sorulara Yaklaşımlarının İncelenmesi |
Prof. Dr. Mustafa Arslan |
08.06.2021 |
15.00-17.00 |
7 |
Ünal Bektaşoğlu |
Yaygın Günlük Hayat Kimyasalları Konusunun REACT Stratejisi ile Öğretimi |
Doç. Dr. Aslı Görgülü Arı |
08.06.2021 |
15.00-17.00 |